Стратегічний менеджмент

 

 

 

 

Стратегічний менеджмент

Ігнатьєва І.А.


Підручник. — К.: Каравела, 2015 — 464 с.
Формат 60х84/16. Тв. обкл.
Підручник детально розкриває навчальний матеріал програми нормативних професійно-орієнтованих дисциплін “Стратегічний менеджмент” та “Стратегічне управління підприємством”. Його особливістю є представлення нової концепції стратегічного менеджменту з урахуванням принципів синергії, об’єктно-цільового та процесного підходів. Відповідно до концепції розглядаються теоретичні засади та практичні рекомендації стратегічного менеджменту, використання яких забезпечує стійкі конкурентні переваги підприємства на ринку продукції. З метою оцінювання знань та практичного засвоєння матеріалу кожний розділ підручника містить контрольні запитання для самоперевірки, тестові завдання та ситуаційні вправи.
Підручник призначений для студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів. Він також буде корисним для практикуючих менеджерів та керівників підприємств.

 Стислий зміст

Частина І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЯК КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ
Розділ 1. Стратегічний менеджмент: сутність та передумови формування
Розділ 2. Стратегічний менеджмент у системі менеджменту організації
Розділ 3. Аналіз стратегічних факторів зовнішнього середовища підприємства
Розділ 4. Оцінка стратегічних можливостей підприємства
Частина ІІ. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЕЙ ТА ФОРМУВАННЯ “СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ” В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Розділ 5. Постановка цілей в системі стратегічного менеджменту підприємства
Розділ 6. Підходи до вибору та формування стратегічного набору підприємства
Розділ 7. Вибір і формування корпоративної стратегії
Розділ 8. Продуктово-товарні стратегії підприємства: сутність та порядок формування
Розділ 9. Основи формування ресурсних стратегій діяльності підприємств
Розділ 10. Формування функціональних та конкретних (об’єктних) стратегій
Частина ІІІ. ПІДСИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ У СТРАТЕГІЧНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ
Розділ 11. Організація стратегічного планування на підприємстві
Розділ 12. Процес організаційного забезпечення реалізації стратегій підприємства