Педагогічна психологія
![]() |
Педагогічна психологія
|
Стислий зміст
Розділ 1. ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ І МЕТОДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Розділ 2. ПОНЯТТЯ ПРО УЧІННЯ. УЧБОВА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ ЯК ОДНА З ФОРМ УЧІННЯ
2.1. З історії психології учіння
2.2. Види учіння та структура учбової діяльності учнів
2.3. Процес засвоєння як зміст учбової діяльності учнів
2.4. Особливості оволодіння учнями учбовою діяльністю
2.5. Вміння самостійно вчитися
2.6. Низька результативність в учінні, її причини та запобігання
Розділ 3. ПСИХОЛОГІЯ НАВЧАННЯ
3.1. Поняття про навчання та його психологічні механізми
3.2. Психологічний погляд на дидактичні принципи
3.3. Теорії і технології навчання
3.4. Класифікація навчання
3.5. Моделі навчання
3.6. Психологічні основи змісту навчання
3.7. Управління процесом навчання
3.8. Психологічний аналіз уроку
Розділ 4. ПСИХОЛОГІЯ ВИХОВАННЯ
4.1. Поняття про психологію виховання і її предмет вивчення
4.2. Виховання у педагогічному процесі
4.3. Історичний рух психологічної думки про виховання
4.4. Про психологічні механізми та етапи формування властивостей особистості
4.5. Управління процесом виховання
4.6. Специфіка роботи з дітьми ускладненої поведінки
4.7. Вчинок як вираження моральності. Види вчинку. Аналіз вчинку
4.8. Показники та критерії вихованості особистості
4.9. Психологія виховання дітей в сім’ї
Розділ 5. ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАЦІ ТА ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ